<
· KENDİNİ TÜKETİCİNİN YERİNE KOY. AYNI DURUMLA SEN KARŞILAŞSAYDIN, NASIL DAVRANIRDIN. BUNU DÜŞÜN.
· TÜKETİCİYİ DİNLE, BUNU YAPARKEN DE SÖZÜNÜ TAMAMLAMASINI BEKLE , ASLA KESME.
· TÜKETİCİYE ASLA BAĞIRMA, KIZGIN KONUŞMA, ASABİ OLMA.
· HER ZAMAN KİBAR VE NAZİK OL.
· TÜKETİCİYE ANLAYIŞ VE İLGİ GÖSTER VE BUNU HİSSETMESİNİ SAĞLA.
· YAPACAĞIN İŞLEM HAKKINDA TÜKETİCİYİ BİLGİLENDİR, ONAYINI AL. YAPAMAYACAĞIN ŞEYLERİ
SÖYLEME.
· MEKTUPLA ULAŞAN TÜKETİCİYE MEKTUBUNUN ELİMİZE ULAŞTIĞINI YAZILI YA DA TELEFONLA BİLDİR.
· TÜKETİCİ BİLGİLERİNİ DİKKATLİCE KAYIT AL VE BUNU YAPTIĞINI ONA HİSSETTİR.
· TÜKETİCİNİN CEVAPLANDINABİLECEĞİ SORULARI YALIN VE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDİ SOR. ÖRNEĞİN: KİM, NE ZAMAN, NEREDE, NE, NASIL…VS.
· ŞİRKETLER İÇİN EN ÖNEMLİ KİŞİ TÜKETİCİDİR.
· TÜKETİCİ BİZE BAĞIMLI DEĞİLDİR. BİZ TÜKETİCİYE BAĞIMLIYIZ.
· TÜKETİCİ ÇALIŞMALARIMIZI BÖLEN, ARAYA GİREN BİRİ DEĞİL, ÇALIŞMALARIMIZIN ANA NEDENİ VE AMACIDIR.
· BİZ TÜKETİCİYE HİZMET EDEREK ONA İYİLİK YAPMIŞ OLMUYORUZ. O, BU FIRSATI SAĞLAYARAK BİZE İYİLİK YAPIYOR.
· TÜKETİCİ, ZEKAMIZI TARTIŞACAĞIMIZ YA DA YARIŞTIRACAĞIMIZ BİRİ DEĞİLDİR. HİÇ KİMSE TÜKETİCİ İLE YAPILAN TARTIŞMADAN KAZANÇLI ÇIKMAMIŞTIR.
· TÜKETİCİ BİZE İSTEKLERİNİ BİLDİREN KİŞİDİR. BİZİM GÖREVİMİZ; BU İSTEKLERİ
HEM ONUN, HEM BİZİM YARARIMIZA DEĞERLENDİRMEKTİR.
UNUTMAYINIZ ! ŞİKAYET
BİLDİRMEK İÇİN TÜKETİCİNİN ARAMASI, BİZE ONU KAZANABİLMEMİZ İÇİN
TANIDIĞI BİR ŞANS, BİR ARMAĞANDIR.
<0Comments:
<
<Yorum Gönder
< <Katkıda bulunanlar
Üye olup Blog'a Yazı Yazmak isterseniz Lütfen Mail Gönderiniz:
callbilgi@gmail.com
<Güncel
<
<
<
<Ziyaretçiler:
Ratingler